Penampilan Nora Danish untuk telemovie , Hingga Jumpa Lagi yang kini dalam penggambaran.
Nora ketika dihubungi Utusan Online berkata, penampilan tersebut adalah demi menjayakan watak Eva yang merupakan seorang pesakit kanser rahim tahap empat untuk telemovie lakonan terkininya, Hingga Jumpa Lagi.
'memang teruja apabila diberitahu watak Eva ini memerlukan saya untuk botak. Malah bukan mudah untuk melakonkan watak Eva ini. Banyak main emosi dan watak yang cukup berat.
“Tapi sebagai pelakon, saya memang suka membawa watak berat dan mencabar. Kena banyak bermain dengan jiwa. Walaupun (watak) berdepan ujian tetapi kena positif.
“Saya harap dengan watak Eva ini, pesakit kanser sedikit sebanyak mengambil kekuatan daripada telemovie tersebut. Teruskan kehidupan dan saya doakan anda semua kuat,” katanya.
Telemovie Hingga Jumpa Lagi yang diterbitkan KL Motion Pictures itu bakal ditayangkan di Astro dan turut dibintangi pelakon Kamal Adli serta mendapat sentuhan pengarah, Wan Hasliza.
Membuka lembaran sejarah industri seni tanah air, pelakon, Sharifah Amani pernah membotakkan kepalanya demi watak Rohani dalam filem Muallaf sekitar