GENGSTER INDIA TETAK DAN POTONG PEMUDA MELAYU

reniastutik | 12:19 AM | 0 comments

Pergaduhan yang melibaykan bangsa melayu dan india menyebabkan kecederaan yang parah....serangan dari lelaki india yang berkumpulan otu dilatak telah memyerang sekumpulan anak muda melayu tanpa sebab yang jelas...bagaimanapun pihak polis sedang memerhatikan dan mengawal kws berkenaan...berikut adalah gambar kejadian mangsa yang  cedera parah dan kehilangan anggota badan dan pendarahan yang teruk..admin menasihatkan pembaca yang tidak mempunyai semangat yang kuat tidak digalakkan melihat gambar ngeri berikut...[31/07/2014, 11:03 pm] Kes di Bayu 6, Taman Bayu, Klang. ..india tetak melayu sorang dah ICU..sorag budak kecik kena..keadaan masih dalam situasi terkawal di sana. Mangsa 6 org seorang kanak2 berusia 12 tahun koyak di belakang,semua lingkungan dalam 20 an seorang di ICU kerana koyak di leher,kaki hampir putus dan 50/50, hanya bergantung pada mesin penafasan..malam ni budak2 teksi buat kerja...(suspek india taman klang jaya naik strom 2 biji).

Di samping itu saya juga ada mendengar penduduk di flat sri sentosa berada dalam keadaan berang dan bersedia mencari kumpulan lelaki india itu. BETUL TIDAK, KITA SAMA SAMA TUNGGU PERKEMBANGAN SITUASI.

SAYA MEMOHON SEMUA PIHAK BERSABAR KERANA KEJADIAN INI KELIHATAN TIADA BERSANGKUTAN DENGAN AGAMA ATAU BANGSA. BUAT MASA INI BIAR KITA BERSANGKA BAIK BAHAWA KES INI ADALAH KEJADIAN JENAYAH. BIAR PIHAK PIHAK YANG BERTANGGUNG JAWAB MENJALANKAN TUGAS MEREKA. SAYA BERDOA IANYA DAPAT DI SELESAIKAN SECEPAT MUNGKIN.

Category:

About GalleryBloggerTemplates.com:
GalleryBloggerTemplates.com is Free Blogger Templates Gallery. We provide Blogger templates for free. You can find about tutorials, blogger hacks, SEO optimization, tips and tricks here!

0 comments