10 WANITA PALING BAPAK KEJAM DIDUNIA (10 GAMBIR)

sober | 12:53 AM | 0 comments

Jom kita tengak wanita yang paling jahat yang menikmati penyeksaan, kekejaman, pembunuhan, penderaan dan kerana satu sebab atau yang lain. Manusia bergelar  wanita paling jahat di dunia.
Berikut adalah 10 wanita yang paling jahat dalam sejarah dunia.


Myra Hindley


Myra Hindley

Dilahirkan pada tahun 1942, Myra Hindley adalah pembunuh bersiri bahasa Inggeris. Dalam perkongsian dengan Ian Brady, dia melakukan rogol dan pembunuhan lima kanak-kanak kecil. Bersama-sama kedua-dua raksasa yang bertanggungjawab untuk penculikan, penderaan seksual, penderaan dan pembunuhan tiga kanak-kanak di bawah umur dua belas dan dua remaja, berumur 16 dan 17 Hindley itu berusia 17 tahun adik ipar beliau disebut-sebut di luar kepada polis . 


Irma Grese


Irma Grese

Irma Ida Ilse Grese (lahir 7 Oktober 1923, Wrechen, Negeri Sembilan daripada Mecklenburg-Strelitz, Jerman - meninggal dunia 13 Disember, 1945, Hamelin, Jerman) telah bekerja di Nazi kem kepekatan Ravensbrück dan Auschwitz, dan merupakan warden seksyen wanita Bergen-Belsen. Dia didapati bersalah kerana jenayah terhadap kemanusiaan di Percubaan Belsen dan dihukum mati


Isabella dari Castile
Isabella dari Castile

Dilahirkan pada tahun 1451 dan meninggal dunia pada tahun 1504, Isabella Katolik, adalah ratu Castile dan León. Dia dan suaminya, Ferdinand II dari Aragon, membawa kestabilan kepada kerajaan-kerajaan yang menjadi asas kepada penyatuan Sepanyol




Katherine Knight 

Katherine Knight

Dilahirkan pada 24 Oktober 1955 dan terus menjalani hukuman seumur hidup di penjara, Mary Katherine Knight adalah wanita pertama Australia yang dihukum penjara seumur hidup tanpa parol. Beliau mempunyai sejarah keganasan dalam perhubungan. Beliau lecek gigi palsu satu bekas suami dan dikelar leher anjing lagi suami lapan-minggu-lama sebelum matanya. Hubungan yang hangat dengan John Charles Thomas Harga menjadi pengetahuan umum dengan Perintah Keganasan diberkas bahawa Harga telah difailkan terhadap Knight dan berakhir dengan Knight menikam Harga mati dengan pisau pemotong daging. 



Queen Mary I
Queen Mary I
Mary I, dilahirkan pada 18 Februari, 1516 dan meninggal dunia pada 17 November 1558. Dia Ratu England dan Ireland dari Julai 1553 sehingga kematiannya. Penganiayaan kejam nya Protestan disebabkan lawan beliau untuk memberi dia gelaran "Bloody Mary" ini. 



Mary Ann Cotton

Mary Ann Cotton

Pembunuh Britain pertama siri, Mary Ann Cotton, lahir pada Oktober 1832 di Moorsley rendah, County Durham. Berkahwin pada usia dua puluh William Mowbray kepada, pasangan pengantin menetap di Plymouth, Devon, untuk memulakan keluarga mereka. Pasangan itu mempunyai lima anak, empat daripada mereka meninggal dunia akibat 'demam gastrik dan perut sakit. Bergerak kembali ke utara-timur, tragedi seolah-olah mengikuti mereka; tiga lagi kanak-kanak yang dilahirkan, tiga lagi kanak-kanak meninggal dunia. William tidak lama lagi diikuti keturunannya, mati daripada 'gangguan usus' pada tahun 1865. 



Belle Gunness
Belle Gunness
Berdiri enam kaki tinggi dan berat lebih daripada 91 kg, seorang wanita yang kuat dari segi fizikal, Belle Gunness merupakan salah satu daripada Amerika yang paling merosot dan produktif pembunuh bersiri wanita. Beliau adalah seorang wanita yang mengenakan dan berkuasa keturunan Norway. Ia berkemungkinan bahawa dia membunuh kedua-dua suami dan semua anak-anaknya pada masa yang berlainan, tetapi ia pasti bahawa dia membunuh kebanyakan suitors beliau, teman lelaki, dan dua anak perempuannya, Myrtle dan Lucy. 



Beverly Allitt

Beverly Allitt
Malaikat Maut, Beverley Gail Allitt adalah pembunuh bersiri Inggeris salah satu daripada 10 wanita yang paling jahat. Dia didapati bersalah membunuh empat kanak-kanak, cuba membunuh tiga kanak-kanak lain, dan menyebabkan kemudaratan tubuh badan yang tidak terperi sakitnya selanjutnya enam kanak-kanak. Jenayah telah dilakukan dalam tempoh 59 hari di antara bulan Februari dan April 1991 di wad kanak-kanak di Grantham dan Hospital Kesteven, Lincolnshire, di mana Allitt telah bekerja sebagai Negeri Murid Jururawat. Queen Mary I dari England




Elizabeth Bathory 
Elizabeth Bathory

Dilahirkan pada 1560 dan mati pada 1614, Countess Elizabeth Bathory de Ecsed adalah Countess Bathory dari keluarga yang terkenal bangsawan dalam Kerajaan Hungary. Beliau telah dilabelkan pembunuh bersiri wanita yang paling prolifik dalam sejarah, walaupun bilangan pembunuhan dibahaskan, dan diingati sebagai "Countess darah." 




Ilse Koch 
Ilse Koch
Dilahirkan pada 22 September 1906, Ilse Koch, yang dikenali sebagai "Die Hexe von Buchenwald" yang Witch dari Buchenwald, atau "Buchenwälder Schlampe" yang Bitch dari Buchenwald, merupakan isteri kepada Karl-Otto Koch. Beliau adalah salah satu daripada Nazi terkemuka pertama untuk dibicarakan oleh tentera AS. Mabuk kuasa mutlak yang diberikan oleh suaminya, dia reveled dalam penyeksaan dan kelucahan.



Category:

About GalleryBloggerTemplates.com:
GalleryBloggerTemplates.com is Free Blogger Templates Gallery. We provide Blogger templates for free. You can find about tutorials, blogger hacks, SEO optimization, tips and tricks here!

0 comments